Close
0
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.
Αναζήτηση
Filters

Γενικοί Όροι & Προυποθέσεις Πώλησης

Καλωσορίσατε στην ιστοσελίδα της εταιρείας μας www.leonidas-chocolates.gr (εφεξής "το Ηλεκτρονικό Κατάστημα"). Το Ηλεκτρονικό Κατάστημα λειτουργεί από την εταιρεία με την επωνυμία «ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΙΚΕ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ - ΕΜΠΟΡΙΟ ΣΟΚΟΛΑΤΟΕΙΔΩΝ» (εφεξής η "Εταιρεία"), με έδρα την Αθήνα, Καψάλη 3, Τ.Κ. 106 74, Αριθμό ΑΦΜ: 095335450, ΔΟΥ Δ’ Αθηνών, Αρ. Γ.Ε.ΜΗ: 000472601000 και ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας : [email protected]  - [email protected]


1. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ 

 Oι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης (εφεξής οι " Όροι") καθορίζουν τη χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος και είναι αυτοί αποκλειστικά που καθορίζουν οποιαδήποτε αγορά προϊόντων (εφεξής τα "Προϊόντα")  της Εταιρείας από τον εκάστοτε χρήστη (εφεξής ο "Χρήστης") μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος. Κατά την είσοδό του στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα, ο Χρήστης, τεκμαίρεται ότι συμφωνεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους παρόντες Όρους. Η αποδοχή των Όρων, οι οποίοι είναι πάντα διαθέσιμοι στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα, είναι υποχρεωτική για να αποσταλεί η ηλεκτρονική παραγγελία (εφεξής η "Παραγγελία").  

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους παρόντες Όρους των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, σύμφωνα με τις ανάγκες της και τα συναλλακτικά ήθη. 

 Η Εταιρεία, στο πλαίσιο της καλής πίστης, δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται εντός του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, τόσο όσον αφορά τα στοιχεία της Εταιρείας όσο και τις ακριβείς περιγραφές των Προϊόντων  που πωλούνται  μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω διακοπών λειτουργίας του Ηλεκτρονικού Καταστήματος που οφείλονται σε  λόγους  ανωτέρας βίας, για τους οποίους η Εταιρεία ουδεμία δέσμευση υπέχει. 

 Η Εταιρεία συμμορφώνεται πλήρως με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα, με τις διατάξεις του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών καθώς και του π.δ 131/2003 για το ηλεκτρονικό εμπόριο, του π.δ 10/2017 (Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας) και της Υπουργικής Απόφασης 31619/2017 (Κώδικας Δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο).


2. ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ 

 Ο Χρήστης δηλώνει ανεπιφύλακτα ότι πριν από την υποβολή της Παραγγελίας έχει λάβει γνώση μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος για τα κάτωθι:     

  • Των κύριων χαρακτηριστικών και της περιγραφής των Προϊόντων, όπως αυτά εμφαίνονται εντός του Ηλεκτρονικού Καταστήματος
  • Των στοιχείων της Εταιρείας, όπως αυτά αναγράφονται εντός του Ηλεκτρονικού Καταστήματος
  •  Της τιμής των Προϊόντων συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α. 
  • Του δικαιώματος υπαναχώρησης που διαθέτει καθώς και τις περιπτώσεις κατά τις οποίες το δικαίωμα αυτό δεν τυγχάνει εφαρμογής.


3. ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ  ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ 

 Η Εταιρεία δεν πωλεί αλκοολούχα ποτά ή προϊόντα που περιέχουν αλκοόλ σε ανηλίκους (κάτω των 18 ετών). Η διαδικασία πραγματοποίησης και ολοκλήρωσης μίας Παραγγελίας από το Χρήστη του Ηλεκτρονικού Kαταστήματος έχει ως εξής:

  • Ο Χρήστης πραγματοποιεί εγγραφή στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα ή συνδέεται στον ήδη υπάρχοντα λογαριασμό του. Για την εγγραφή ή σύνδεση του Χρήστη στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα απαιτείται μόνο ονοματεπώνυμο, φύλο του Χρήστη, ημερομηνία γέννησης, τηλέφωνο επικοινωνίας και email. Οι πληροφορίες αυτές παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές. Ο Χρήστης συναινεί ότι η Εταιρεία μπορεί να χρησιμοποιήσει τα ως άνω στοιχεία για την αποστολή ενημερώσεων για νέα Προϊόντα ή προσφορές, σε εγγεγραμμένους Χρήστες του Ηλεκτρονικού Καταστήματος. Η Παραγγελία μπορεί να πραγματοποιηθεί και χωρίς εγγραφή ή σύνδεση. Σε αυτήν την περίπτωση ο Χρήστης επιλέγει να προχωρήσει στην πραγματοποίηση της Παραγγελίας ως επισκέπτης. Ο Χρήστης στην συνέχεια:
  • Επιλέγει το προϊόν και το τοποθετεί στο καλάθι αγορών
  • Επιλέγει τρόπο αποστολής σύμφωνα με τα οριζόμενα εντός της παραγράφου 6
  • Εισάγει διεύθυνση αποστολής
  • Εισάγει διεύθυνση τιμολόγησης και πληροφορίες πληρωμής
  • Αποδέχεται τους Όρους
  • Στο τελευταίο βήμα, ο Χρήστης λαμβάνει μια σύνοψη της Παραγγελίας, επί της οθόνης του
  • Μετά την αποστολή της Παραγγελίας, ο Χρήστης θα λάβει ηλεκτρονικό μήνυμα (email) επιβεβαίωσης από την Εταιρεία, η οποία και θα έχει διαπιστώσει την διαθεσιμότητα τoυ Προϊόντος(-ντων), για την ολοκλήρωση, λήψη και αποδοχή της Παραγγελίας του, το οποίο και θα περιλαμβάνει αριθμό Παραγγελίας, την  τιμή του Προϊόντος(-όντων), τα χαρακτηριστικά του(-τους) καθώς και τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης κατά τα οριζόμενα υπό την παράγραφο 6 κατωτέρω, αφού ο Χρήστης θα έχει επιλέξει τον σχετικό τρόπο αποστολής των Προϊόντων.

Η Παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την Εταιρεία, πριν ο Χρήστης λάβει το ως άνω ηλεκτρονικό μήνυμα αποδοχής της Παραγγελίας από την Εταιρεία.


4. ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΗ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ 

 Η Εταιρεία ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των Προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των Χρηστών και σε κάθε περίπτωση εντός δύο (2) ημερών,  για την περίπτωση της μη διαθεσιμότητάς τους, οπότε και στην περίπτωση αυτή, η Εταιρεία επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί την εν λόγω Παραγγελία, επιστρέφει τυχόν πληρωμές που έχουν πραγματοποιηθεί στον Χρήστη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη.   

 Αν η έλλειψη διαθεσιμότητας αφορά μέρος μόνον της Παραγγελίας, το υπόλοιπο της Παραγγελίας εκτελείται κανονικά, εκτός και εάν τα παραγγελθέντα Προϊόντα είναι συναφή και λογίζονται ως ενιαίο σύνολο οπότε ο Χρήστης δύναται, εφόσον η μερική Παραγγελία, δεν τον εξυπηρετεί να ακυρώσει το σύνολο της Παραγγελίας. 

 Η Παραγγελία μπορεί, πέραν της μη διαθεσιμότητας ως άνω περιγράφεται,  να μην γίνει αποδεκτή από την Εταιρεία για τους κάτωθι λόγους:

  • η Παραγγελία παραβιάζει οποιονδήποτε από αυτούς τους Όρους (λ.χ. παραγγελία αλκοολούχου ποτού από ανήλικο)
  • λόγοι που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Εταιρείας καθώς και σε λόγους ανωτέρας βίας (ακραία καιρικά φαινόμενα, περίοδοι αιχμής, ατύχημα, απεργία, τρομοκρατικές ενέργειες, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις, κλπ.) 
  • έχει εντοπιστεί λάθος στην τιμή ή περιγραφή του Προϊόντος το οποίο είναι προφανές

Στις περιπτώσεις, αφενός της μη ύπαρξης αποθέματος, και αφετέρου των γεγονότων ανωτέρας βίας, το Κατάστημα  προσφέρει στο Χρήστη τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ επιστροφής χρημάτων ή εναλλακτικού προϊόντος.


5. ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ 

 Οι τιμές Προϊόντων οι οποίες αναγράφονται εντός του Ηλεκτρονικού Καταστήματος είναι οι τελικές (συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α). Η Εταιρεία λαμβάνει κάθε εύλογη μέριμνα για να διασφαλίσει ότι η τιμή του Προϊόντος που αναγράφεται εντός του Ηλεκτρονικού Καταστήματος είναι η σωστή. Οι αναγραφόμενες τιμές κάθε Προϊόντος, δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής τα οποία και υπολογίζονται κατά την ολοκλήρωση της Παραγγελίας με βάση την επιλογή του τρόπου αποστολής εκ μέρους του Χρήστη. 

 Η τιμή των Προϊόντων θα είναι η τιμή που αναγράφεται επί της ιστοσελίδας κατά την Παραγγελία . Οι τιμές ενδέχεται να μεταβληθούν ανά πάσα στιγμή, αλλά οι αλλαγές των τιμών δεν θα επηρεάσουν τις Παραγγελίες που έχουν ήδη γίνει αποδεκτές εκ μέρους της Εταιρείας. 

 Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της Παραγγελίας του Χρήστη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Χρήστη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την Εταιρεία αλλά τον Χρήστη. 

 Η Εταιρεία μπορεί να αλλάξει αυτούς τους Όρους με την τροποποίηση αυτής της σελίδας και αν ο Χρήστης συνεχίσει να χρησιμοποιεί τον Ιστότοπο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, συμφωνεί ότι αποδέχεται τις αλλαγές. Παρακαλείται ο Χρήστης να ελέγχει αυτή τη σελίδα σε τακτά χρονικά διαστήματα για να ειδοποιηθεί για τυχόν ενημερώσεις. 

 Ειδικότερα, οι τρόποι πληρωμής και οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής που εξυπηρετεί η Εταιρεία καθώς και τυχόν ενημερώσεις επί αυτών, εντοπίζονται συγκεντρωτικά στον κάτωθι σύνδεσμο: https://leonidas-chocolates.gr/shipping_methods


6. ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 

 Η παράδοση μίας Παραγγελίας ολοκληρώνεται όταν τα Προϊόντα παραδοθούν στην διεύθυνση που έχει δηλωθεί από το Χρήστη. Για αυτόν τον λόγο, ο Χρήστης οφείλει να ελέγχει κατά την παράδοση-παραλαβή τα Προϊόντα ενώ με την υπογραφή του κατά τον χρόνο της παράδοσης, επιβεβαιώνει ότι παρέλαβε ορθώς την Παραγγελία του.  

 Σε όλες τις περιπτώσεις όπου παραδίδονται άλλα Προϊόντα, ανά είδος ή ποσότητα, τα Προϊόντα μπορούν να επιστραφούν κατά τα οριζόμενα της επόμενης παραγράφου. Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής μη παραγγελθέντων Προϊόντων η Εταιρεία πρόκειται να αιτηθεί την επιστροφή των Προϊόντων. Σε αυτήν την περίπτωση και εάν ο Χρήστης καθυστερεί να επιστρέψει τα εν λόγω Προϊόντα για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των δύο (2) ημερών,  τότε η άρνησή του αυτή θεωρείται δήλωση βούλησης αγοράς των ως άνω Προϊόντων και ο Χρήστης οφείλει να καταβάλλει την  ορθή συνολική αξία τους. 

 Το Κατάστημα ή/και η εταιρεία παράδοσης δεν ευθύνεται εάν η εταιρεία παράδοσης-εξωτερικός συνεργάτης μεταφορέας δεν μπορέσει να παραδώσει την Παραγγελία στον Χρήστη ή/ και στον παραλήπτη σε περίπτωση απουσίας, εσφαλμένης ή ελλιπούς διεύθυνσης Χρήστη ή/και παραλήπτη ή λόγω εσφαλμένων στοιχείων επικοινωνίας που έχει δηλώσει ο Χρήστης ή δεν μπορέσει να παραδώσει την προγραμματισμένη ημέρα λόγω γεγονότος ανωτέρας βίας (ακραία καιρικά φαινόμενα, περίοδοι αιχμής, ατύχημα, απεργία κλπ.). 

 Η Εταιρεία επιφυλάσσεται να ενημερώσει τον Χρήστη σε περίπτωση συνδρομής λόγων ανωτέρας βίας που καθυστερούν τον χρόνο παράδοσης όπως αυτός ορίζεται υπό την παράγραφο 6. Στην περίπτωση αυτή και εφόσον η καθυστέρηση καθιστά την αγορά ασύμφορη, ο Χρήστης δικαιούται, να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της Παραγγελίας μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected] . Εφόσον λάβει χώρα ακύρωση της Παραγγελίας και καταγγελία της καταρτισθείσας σύμβασης αγοράς Προϊόντων, η Εταιρεία, επιστρέφει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση το συνολικό ποσό που της έχει καταβάλλει ο Χρήστης.


7. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 

 Σε περίπτωση πραγματικών ελαττωμάτων και έλλειψης συνομολογημένων ιδιοτήτων εφαρμόζονται τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα. 

 Κατά την παράδοση της Παραγγελίας, ο Χρήστης οφείλει να ελέγχει τα Προϊόντα με βάση το σημείωμα παράδοσης και να ενημερώνει την Εταιρεία εντός μίας (1) ημέρας από την παράδοση της Παραγγελίας, εάν θεωρεί ότι τα Προϊόντα φέρουν κάποια ατέλεια, διαφορετικά θα θεωρηθούν ότι έχουν παραδοθεί σωστά, χωρίς ζημίες. Αυτό θα γίνεται με την επιφύλαξη  οποιουδήποτε ελαττώματος που δεν θα μπορούσε να γίνει αντιληπτό κατά την εύλογη εξέταση των Προϊόντων κατά τον χρόνο της παραλαβής τους. 

 Εάν επομένως υπάρχει ασυμφωνία με την Παραγγελία ή εάν κάποιο Προϊόν φέρει κάποιο ελάττωμα, ο Χρήστης πρέπει να επικοινωνήσει με την Εταιρεία το συντομότερο δυνατό και να πράξει ως ακολούθως:

  • Σε περίπτωση που υπάρχει ασυμφωνία, θα ζητηθεί από το Χρήστη να επιστρέψει το Προϊόν σε αχρησιμοποίητη κατάσταση και στην αρχική του συσκευασία, η οποία δεν πρέπει να είναι κατεστραμμένη. 
  • Σε περίπτωση πραγματικών ελαττωμάτων ή έλλειψης συμφωνημένων ιδιοτήτων των αγορασθέντων αγαθών, τα Προϊόντα επιστρέφονται και ελέγχονται για να διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικά. Σε αυτή την περίπτωση, το Κατάστημα θα προσφέρει πρώτα την επισκευή του ελαττωματικού στοιχείου. Αν αυτό δεν είναι δυνατό, το Κατάστημα θα αντικαταστήσει το Προϊόν της Παραγγελίας, εφόσον αυτό είναι διαθέσιμο. Ο Χρήστης θα λάβει πλήρη επιστροφή εάν τα Προϊόντα δεν μπορούν ούτε να επισκευαστούν ούτε να αντικατασταθούν.


8. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ Ν. 2251/1994 – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ 

 Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση, ο Χρήστης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την αγορά των Προϊόντων που έχει πραγματοποιήσει, αναιτιολόγητα, χωρίς την επίκληση συγκεκριμένης αιτίας. 

 Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected] και η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει αμελλητί εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης. 

 Εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση, ο Χρήστης οφείλει να επιστρέψει το Προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε είτε στο κεντρικό κατάστημα της Εταιρείας επί της οδού Καψάλη στην Αθήνα είτε με τον ίδιο τρόπο μέσω του οποίου πραγματοποιήθηκε η παραλαβή. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο Προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την αγορά του από τον Χρήστη, στην πλήρη αρχική του συσκευασία η οποία δεν θα πρέπει να φέρει σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις, διαφορετικά η Εταιρεία δύναται να απομειώσει το επιστρεφόμενο ποσό. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο. Παράλληλα, για να γίνει δεκτή επιστροφή του Προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το Χρήστη που αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Η Εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον Χρήστη, χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο Χρήστης χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εντός 14 ημερών από τη μέρα που του κοινοποιήθηκε η απόφαση υπαναχώρησης. Οι δαπάνες παράδοσης δεν επιστρέφονται. Ο Χρήστης επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των Προϊόντων. 

 Σύμφωνα με το Άρθρο 3ιβ του ν.2251/1994, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται στις κάτωθι περιπτώσεις:

  • Σφραγισμένα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (λ.χ. κρασιά, κλπ)
  • Αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα( λ.χ. custom made συνθέσεις κρασιών με συσκευασίες με σοκολατάκια, κλπ)
  • Αγαθά τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα (πραλίνες, πανετόνε, κλπ)


9.ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ 

 Όλο το περιεχόμενο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων διακριτικών τίτλων, εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της «ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΙΚΕ» και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική / ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, downloading, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο του περιεχομένου του Ηλεκτρονικού Καταστήματος. 

 Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας από τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας «ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΙΚΕ» ή οποιουδήποτε άλλου νόμιμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων. 

 

10. ΛΟΙΠΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΟΡΟΙ 

 Σε περίπτωση οποιασδήποτε διαφοράς που προκύψει και η οποία πηγάζει από την συμβατική σχέση μεταξύ της Εταιρείας και του Χρήστη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας. 

 Κάθε μία από τις ρήτρες αυτών των Όρων λειτουργεί ξεχωριστά. Εάν οποιοδήποτε Δικαστήριο ή σχετική αρχή αποφασίσει ότι οποιοσδήποτε από αυτούς τους όρους είναι παράνομος, οι υπόλοιποι όροι θα παραμείνουν σε πλήρη ισχύ. 

 Η γλώσσα της συμφωνίας είναι η ελληνική. 

 Ο Χρήστης δύναται να απευθύνεται στην Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης : [email protected] , εάν επιθυμεί να υποβάλλει κάποιο παράπονο.


11. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ 

 Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τον τρόπο με τον οποίο χειριστήκαμε ένα παράπονο και θέλετε να υποβάλετε καταγγελία στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Επίλυσης Διαφορών στο Διαδίκτυο, η οποία είναι προσβάσιμη μέσω αυτού του συνδέσμου http://ec.europa.eu/odr.   


 Τους παρόντες όρους επιμελήθηκε η εταιρεία "ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ"